Skal jeg bruge Microsoft Teams i min virksomhed?

7

sponsoreret

Microsoft Teams er kendt som brugervenligt software inden for digitalt samarbejde, der kan bruges i virksomheder i stedet for andre platforme såsom Slack, Skype m.m. Om du skal bruge denne platform i din virksomhed eller ej, kommer naturligvis an på arbejdsgangene, samt hvad du mener vil optimere samarbejdet bedst muligt.

Sådan fungerer Microsoft Teams

Microsoft Teams kategoriserer og forenkler interpersonelle interaktioner mellem medarbejdere i en virksomhed, som har brug for en digital kommunikation. Ved brug af denne platform er du sikret en mere effektiv arbejdsproces, da det bliver nemmere for medarbejdere at dele viden, kommunikere og samarbejde på kryds og tværs.

Det kan Microsoft Teams hjælpe med:

  • Nemmere og hurtigere samarbejde samt kommunikation på de specifikke opgaver.
  • Det er fleksibelt, da der kan arbejdes på alle former for enheder og computere i hver sin by, på hvert sit kontor eller i hvert sit land.
  • Arbejdsprocesser optimeres, hvis andre værktøjer, som også bruges i virksomheden, integreres med Microsoft Teams. Det kan være alt lige fra projektstyring til CRM.
  • Alle medarbejdere kan nemt komme i kontakt med hinanden og samarbejde om en specifik opgave.

Microsoft Teams er en sikker og enkel platform, der ikke kræver meget tid for at komme i gang med det. Når hele systemet er kommet i gang, er der mulighed for at gøre brug af flere brugbare funktioner.

Det er eksempelvis muligt at lave virtuelle møder, oprette og redigere filer fra Office 365 eller andre tjenester m.m. På den måde bliver det nemmere for alle medarbejdere at følge med i de forskellige opgaver og projekter.